Natten är ung

Heey guys!

Kass update lol.. Skyller på att jag inte har någon kamera säger vi. Igår var jag med Madde och färga mitt hår svart! Kände att jag ville ha tillbaka min själ så den röda färgen fick jag säga farväl till, eller oranga färgen rättare sagt. Fan vilken jävla pain det var att ha rött hår. Såg ut som ett blodbad varje gång jag tvätta håret.

Efter hårfärgningen så hände det inte så mycket så jag och Madde kurar ihop oss i sängen vid halv tre, helt beredda på att sova, men då smsar Rick och ber oss komma till dom. Så vi flög upp och hann precis fixa klart oss när taxin stod utanför. Rolig natt/morgon blev det iaf!

In action


Resultatet

I taxin broooor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0