Lol gaylista

är grät du senast: Idag pga all jäkla pollen

När skrattade du senast: Idag när jag lyckades fånga en sexig bild på Simon när han sprang haha

Vem åt du mat med sist: Fick ingen mat i skolan idag.. Men åt mellanmål med Thuy och Olivia!

Vem sov du hos sist: Oj det var ett tag sen.. Tror det var hos Colin

Vem sov hos dig sist: Elisabeth för typ 2 år sen haha, gillar inte att ta hem folk.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Hästskötare wtf.. Bara för att alla mina vänner red.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus: Aldrig!

Värsta smärtan du råkat ut för: Råkar inte ut för smärtor haha.. Måste vart någon då jag fick blåsor i munnen, fyfaaan va jag hatar det.

Har du någonsin sportat: Nee hehe.. Men har börjat springa lite då och då!

Någon du ser upp till: Nobody.. Ju fler gånger jag läser "ser upp till" desto mindre förstår jag vad det betyder haha..

Har du varit utomlands någon gång: Brukade åka till Vietnam varannat år men nu har jag inte varit där sen 2009. Har varit i Finland också lol..

Vilken plats var finast: Vietnam såklart?



Lite mer personliga frågor:
Har du ett förhållande?
Nope

Har du någonsin tagit eller provat droger: Ja.. (Förlåt mina älskade storasystrar om ni läser det här heh)

Rökt: Ja

Snusat: Ja

Druckit: Ja

Har du piercing eller tatuering: Ja. Tungan, naveln och 3 i öronen

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Hot haha... Not creapy

Finaste komplimang du fått: Do not remember

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Har jag säkert gjort haha

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Never ever, bara blivit riktigt förbannad och glad på samma gång wtf, älskade att bråka med mitt ex :P fan va evil jag är.

Vilken fjorrebild.. 2 år sen!


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad men landet är sååå mysigt

Hamburgare eller pizza: Leftover pizza <3

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller expressen: aftonbladet

McDonalds eller MAX: Båda. McDonalds är ju standard men MAX har bokstavligen Sveriges godaste hamburgare!

Vin eller Öl: Båda :)

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Utlandet förfaaaan

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll, fast det är också tråkigt

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll men har börjat gilla blonda :O

Sommar eller vinter: Sommar, sommar, sommar, sommar

Vår eller höst: Vår! För då är sommaren påväg hihi

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil

Varmt eller kallt: Varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0